Helaas kunnen we vertraging of verstoringen niet altijd voorkomen.
Vertrekt je laatste bus, tram, metro of veerpont niet door vertraging of verstoring en heb je hierdoor taxikosten gemaakt?
Dan kun je in sommige gevallen je geld terugvragen.
In de volgende situaties vergoeden wij je taxikosten:
De laatste rit van de dag is uitgevallen en er is geen vervangend vervoer geregeld binnen 20 minuten na de vermelde vertrektijd van de rit
Bij vertraging van meer dan een uur.
Voldoe je aan de voorwaarden om je geld terug te vragen voor de gemaakte kosten?
Vraag dan op deze manier je geld terug via onze website:
Open het digitale vergoedingsformulier
Vul alle informatie op het formulier in
Voeg ook een kopie van je taxibon digitaal toe (scan of foto)
Klik op Verzenden
Na het verzenden ontvang je per e-mail een bevestiging van ons.
Wij proberen om binnen 15 werkdagen antwoord te geven op je verzoek.
Je krijgt het bedrag dat je hebt uitgegeven aan de taxirit.
Dit is vanaf de halte waar je vertraging hebt opgelopen tot je bestemming binnen ons vervoergebied.